Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3595
Title: Взаємодія родини і дошкільного навчального закладу в економічній соціалізації дошкільників
Other Titles: Interaction of the family and and a preschool educational institution in economic socialization of preschool children
Authors: Курінний, Ян Віталійович
Kurinnyi, Yan
Keywords: родина
дошкільний навчальний заклад
взаємодія
трансформація
економічна соціалізація
family
pre-school
interaction
transformation
economic socialization
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Курінний Я. В. Взаємодія родини і дошкільного навчального закладу в економічній соціалізації дошкільників / Я. В. Курінний // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 83-88.
Abstract: В даній статті автором розглянуто особливості взаємодії сучасної родини та дошкільного навчального закладу під впливом ранньої економічної соціалізації. Обгрунтовано причини спаду рівня співробітництва дошкільного навчального закладу і сім’ї. Визначено шляхи реалізації взаємодії головних соціальних інститутів в період їх трансформації. Окреслено важливу роль дошкільного навчального закладу в процесі взаємодії з сучасною родиною. Акцентовано увагу на форми і методи, які були задіяні в процесі реалізації однієї з умов первинної економічної соціалізації. One of the conditions for primary economic socialization of preschool children is a condition organization of social and pedagogical practice interaction between the family and a preschool institution the purpose of which is to change the dynamics of a preschool child’s value orientations under the influence of his / her preceding economic socialization.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3595
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf557.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.