Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3592
Назва: Обгрунтування педагогічних умов формування у майбутніх вихователів системності професійно-педагогічних знань у процесі фахової підготовки
Інші назви: Substantiation of pedagogical conditions for the formation of consistency in the future preschool educators’ professional pedagogical knowledge in the process of professional training
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Кононенко, Наталия Вячеславовна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: педагогічні умови
системність знань
професійно-педагогічні знання
підготовка майбутніх вихователів
pedagogical conditions
consistency in knowledge
professional pedagogical knowledge
training of future preschool educators
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кононенко Н. В. Обгрунтування педагогічних умов формування у майбутніх вихователів системності професійно-педагогічних знань у процесі фахової підготовки / Н. В. Кононенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 72-76.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито логіку обґрунтування і зміст педагогічних умов формування у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів системності професійно-педагогічних знань. Схарактеризовано поняття «педагогічні умови», «системність професійно-педагогічних знань», наведено аргументи щодо формулювання педагогічних умов, які забезпечують досягнення студентами системної якості в процесі опрацювання і усвідомлення базових педагогічних категорій і понять, що розкривають сутність, предмет, цілі та способи здійснення вихователем професійної діяльності з розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку.A great problem of adapting the aims, contents and means of education according to the requirements and needs of the human’s modern theoretical and practical activity has arisen in the sphere of education at the end of the XX – beginning of the XXI centuries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3592
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf537.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.