Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
Назва: Взаємодія вихователів ДНЗ і сім’ї у вихованні в дітей старшого дошкільного віку основ культури споживання
Інші назви: Interaction of preschool educators and the family while bringing up fundamentals of consumption culture of senior preschool-aged children
Автори: Іванчук, Сабіна Айдинівна
Ivanchuk, Sabina Aydynivna
Ключові слова: економічне виховання
культура споживання
педагогічні умови
діти дошкільного віку
дошкільний заклад
сім’я
форми взаємодії
economic education
culture consumption
pedagogical conditions
pre-school children
a preschool educational establishment
family
forms of interaction
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Іванчук С. А. Взаємодія вихователів ДНЗ і сім’ї у вихованні в дітей старшого дошкільного віку основ культури споживання / С. А. Іванчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 68-71.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі дошкільної освіти на сучасному етапі – вихованню основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку. Підкреслено провідний вплив сім’ї в економічному вихованні дитини. На основі аналізу робіт, присвячених проблемам організації ефективної взаємодії педагогів дошкільного закладу з сім’єю (Л. Артемова, А. Богуш, Р. Буре, Л. Загик, В. Котирло, Т. Маркова, Л. Островська та ін.) та економічного виховання дітей дошкільного віку (Т. Грасс, Н. Грама, Г. Григоренко, Н. Дудник, Н. Кривошея, В. Кушнір, Т. Подкаминська, І. Ярита та ін.) зроблено спробу визначити педагогічні умови та обґрунтувати ефективні форми взаємодії педагогів із родинами дітей із метою виховання основ культури споживання. The article devoted to the issue of preschool education at present - education foundations of cultural consumption of preschool children. Economic training and education are implemented at all levels, but the primary one is the pre-school education when the foundations of economic knowledge, the culture of consumption as well as the elementary economic experience are formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf531.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.