Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
Title: Взаємодія вихователів ДНЗ і сім’ї у вихованні в дітей старшого дошкільного віку основ культури споживання
Other Titles: Interaction of preschool educators and the family while bringing up fundamentals of consumption culture of senior preschool-aged children
Authors: Іванчук, Сабіна Айдинівна
Ivanchuk, Sabina Aydynivna
Keywords: економічне виховання
культура споживання
педагогічні умови
діти дошкільного віку
дошкільний заклад
сім’я
форми взаємодії
economic education
culture consumption
pedagogical conditions
pre-school children
a preschool educational establishment
family
forms of interaction
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Іванчук С. А. Взаємодія вихователів ДНЗ і сім’ї у вихованні в дітей старшого дошкільного віку основ культури споживання / С. А. Іванчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 68-71.
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі дошкільної освіти на сучасному етапі – вихованню основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку. Підкреслено провідний вплив сім’ї в економічному вихованні дитини. На основі аналізу робіт, присвячених проблемам організації ефективної взаємодії педагогів дошкільного закладу з сім’єю (Л. Артемова, А. Богуш, Р. Буре, Л. Загик, В. Котирло, Т. Маркова, Л. Островська та ін.) та економічного виховання дітей дошкільного віку (Т. Грасс, Н. Грама, Г. Григоренко, Н. Дудник, Н. Кривошея, В. Кушнір, Т. Подкаминська, І. Ярита та ін.) зроблено спробу визначити педагогічні умови та обґрунтувати ефективні форми взаємодії педагогів із родинами дітей із метою виховання основ культури споживання. The article devoted to the issue of preschool education at present - education foundations of cultural consumption of preschool children. Economic training and education are implemented at all levels, but the primary one is the pre-school education when the foundations of economic knowledge, the culture of consumption as well as the elementary economic experience are formed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf531.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.