Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
Назва: Самовиховання як чинник адаптації іноземних студентів у соціокультурному середовищі ВНЗ України
Інші назви: Самовоспитание как фактор адаптации иностранных студентов в социокультурную среду вузов Украины
Self-education as a factor of international students’ adjustment to sociocultural environment of the universities of Ukraine
Автори: Давидова, Ж. В.
Давыдова, Ж. В.
Davydova, Z. V.
Ключові слова: іноземні студенти
акультурація
самовиховання
соціокультурне середовище
самоуправління діяльністю
міжкультурна компетентність
иностранные студенты
аккультурация
самовоспитание
социокультурная среда
самоуправление деятельностью
межкультурная компетентность
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Давидова Ж. В. Самовиховання як чинник адаптації іноземних студентів у соціокультурному середовищі ВНЗ України / Ж. В. Давидова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 134-139.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему адаптації іноземних студентів у соціокультурному середовищі ВНЗ України. Доведено, що самовиховання відіграє вирішальну роль у процесі акультурації студентів. Визначено необхідність поступового просування з рівня прямого управління на рівень самоуправління власною діяльністю для ефективного набуття міжкультурної компетентності. В статье проанализирована проблема адаптации иностранных студентов в социокультурой среде вузов Украины. Доказано, что самовоспитание играет решающую роль в процессе аккультурации студентов. Определена необходимость постепенного перехода с уровня прямого управления на уровень самоуправления собственной деятельностью для эффективного формирования межкультурной компетентности. The article analyses the problem of international students’ adjustment to sociocultural environment of the universities of Ukraine. It is proved that self-education plays the vital role in the process of students’ acculturation. There’s determined the necessity of gradual moving up from the level of direct management to level of self-management of own activity for effective formation of cross-cultural competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davydova.pdf506.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.