Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
Title: Самовиховання як чинник адаптації іноземних студентів у соціокультурному середовищі ВНЗ України
Other Titles: Самовоспитание как фактор адаптации иностранных студентов в социокультурную среду вузов Украины
Self-education as a factor of international students’ adjustment to sociocultural environment of the universities of Ukraine
Authors: Давидова, Ж. В.
Давыдова, Ж. В.
Davydova, Z. V.
Keywords: іноземні студенти
акультурація
самовиховання
соціокультурне середовище
самоуправління діяльністю
міжкультурна компетентність
иностранные студенты
аккультурация
самовоспитание
социокультурная среда
самоуправление деятельностью
межкультурная компетентность
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Давидова Ж. В. Самовиховання як чинник адаптації іноземних студентів у соціокультурному середовищі ВНЗ України / Ж. В. Давидова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 134-139.
Abstract: У статті проаналізовано проблему адаптації іноземних студентів у соціокультурному середовищі ВНЗ України. Доведено, що самовиховання відіграє вирішальну роль у процесі акультурації студентів. Визначено необхідність поступового просування з рівня прямого управління на рівень самоуправління власною діяльністю для ефективного набуття міжкультурної компетентності. В статье проанализирована проблема адаптации иностранных студентов в социокультурой среде вузов Украины. Доказано, что самовоспитание играет решающую роль в процессе аккультурации студентов. Определена необходимость постепенного перехода с уровня прямого управления на уровень самоуправления собственной деятельностью для эффективного формирования межкультурной компетентности. The article analyses the problem of international students’ adjustment to sociocultural environment of the universities of Ukraine. It is proved that self-education plays the vital role in the process of students’ acculturation. There’s determined the necessity of gradual moving up from the level of direct management to level of self-management of own activity for effective formation of cross-cultural competence.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Davydova.pdf506.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.