Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3559
Title: Інформаційно-комунікаційні технології як засіб стимулювання школярів до навчальної діяльності
Other Titles: Информационно-коммуникационные технологии как способ стимулирования учеников к учебной деятельности
Information and communication technologies as a мanner of motivation students to learning activity
Authors: Грама, Ніна Григорівна
Грама, Нина Григорьевна
Grama, Nina Grygorivna
Бриткіна, Л. Г.
Brytkina, L. G.
Keywords: стимулювання
інформаційно-комунікаційні технології
навчальна діяльність
стимулирование
информационно-коммуникационные технологии
учебная деятельность
motivation
information and communication technologies
learning activity
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Грама Н. Г., Бриткіна Л. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб стимулювання школярів до навчальної діяльності / Н. Г. Грама, Л. Г. Бриткіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 30-35.
Abstract: У статті розглядається проблема стимулювання школярів до навчальної діяльності. Автори звертають увагу на особливості навчальних знань, які набуваються школярами за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. В статье рассматривается проблема стимулирования учащихся к учебной деятельности. Авторы обращают внимание на особенности учебных знаний, которые приобретают учащиеся с помощью информационно(коммуникационных технологий. The article considers the problem of stimulating students to learning activity. The authors pay particular attention to the teaching of knowledge that students acquire through information and communication technologies.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3559
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gramma.pdf96.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.