Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрама, Ніна Григорівна-
dc.contributor.authorGrama, Nina Grygorivna-
dc.contributor.authorБриткіна, Л. Г.-
dc.contributor.authorBrytkina, L. G.-
dc.date.accessioned2019-09-03T08:27:40Z-
dc.date.available2019-09-03T08:27:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГрама Н. Г., Бриткіна Л. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб стимулювання школярів до навчальної діяльності / Н. Г. Грама, Л. Г. Бриткіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 30-35.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3559-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема стимулювання школярів до навчальної діяльності. Автори звертають увагу на особливості навчальних знань, які набуваються школярами за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. The article considers the problem of stimulating students to learning activity. The authors pay particular attention to the teaching of knowledge that students acquire through information and communication technologies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectстимулюванняuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectlearning activityuk
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології як засіб стимулювання школярів до навчальної діяльностіuk
dc.title.alternativeInformation and communication technologies as a мanner of motivation students to learning activityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gramma.pdf96.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.