Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3548
Title: Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови на засадах мультикультурного підходу
Other Titles: Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови на засадах мультикультурного підходу
Pedagogy conditions of the prospective foreign language teacher education based on multicultural approach principals
Authors: Булгаков, Р. Ю.
Булгаков, Р. Ю.
Bulgakov, R. Y.
Keywords: професійна підготовка
вчитель іноземної мови
мультикультурний підхід
мультикультурна мовна освіта
іншомовна педагогічна освіта
профессиональная подготовка
учитель иностранного языка
мультикультурный подход
мультикультурное языковое образование
иноязычное педагогическое образование
professional training
foreign language teacher
multicultural approach
multicultural language education
Foreign Language teacher education
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Булгаков Р. Ю. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови на засадах мультикультурного підходу / Р. Ю. Булгаков // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 39-46.
Abstract: Стаття присвячена висвітленню провідних положень щодо обґрунтування педагогічних умов професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу. Розкрито концептуально- методологічний апарат дослідження, який враховує надбання вітчизняних та європейських науковців щодо сутності та перспектив впровадження засобів мультикультурного підходу в зміст іншомовної педагогічної освіти. Конкретизовано дослідницьку позицію щодо професіоналізму сучасного вчителя іноземної мови як організатора й суб “єкта мультикультурної мовної освіти. Статья посвящена рассмотрению основных положений, обосновывающих педагогические условия профессиональной подготовки будущего учителя иностранного языка на принципах мультикультурного подхода. Раскрыт концептуально- методологический аппарат исследования, учитывающий достижения отечественных и европейских учёных относительно сущности и перспектив внедрения средств мультикультурного подхода в содержание иноязычного педагогического образования. Конкретизирована исследовательская позиция относительно профессионализма современного учителя иностранного языка как организатора и субъекта мультикультурного языкового образования. The article covers the main points that explain pedagogy conditions of the prospective Foreign Language teacher education based on multicultural approach principals. The concepts and methods of the research are developed, taking into account the achievements of country’s and European researchers concerning the essence and perspectives of multicultural approach implementation into Foreign Language teacher education curriculum. The research standpoint concerning professionalism of nowadays Foreign Language teacher as of both multicultural language education subject and manager.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3548
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulgakov.pdf149.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.