Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулгаков, Р. Ю.-
dc.contributor.authorБулгаков, Р. Ю.-
dc.contributor.authorBulgakov, R. Y.-
dc.date.accessioned2019-09-03T07:33:25Z-
dc.date.available2019-09-03T07:33:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБулгаков Р. Ю. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови на засадах мультикультурного підходу / Р. Ю. Булгаков // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 39-46.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3548-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню провідних положень щодо обґрунтування педагогічних умов професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу. Розкрито концептуально- методологічний апарат дослідження, який враховує надбання вітчизняних та європейських науковців щодо сутності та перспектив впровадження засобів мультикультурного підходу в зміст іншомовної педагогічної освіти. Конкретизовано дослідницьку позицію щодо професіоналізму сучасного вчителя іноземної мови як організатора й суб “єкта мультикультурної мовної освіти. Статья посвящена рассмотрению основных положений, обосновывающих педагогические условия профессиональной подготовки будущего учителя иностранного языка на принципах мультикультурного подхода. Раскрыт концептуально- методологический аппарат исследования, учитывающий достижения отечественных и европейских учёных относительно сущности и перспектив внедрения средств мультикультурного подхода в содержание иноязычного педагогического образования. Конкретизирована исследовательская позиция относительно профессионализма современного учителя иностранного языка как организатора и субъекта мультикультурного языкового образования. The article covers the main points that explain pedagogy conditions of the prospective Foreign Language teacher education based on multicultural approach principals. The concepts and methods of the research are developed, taking into account the achievements of country’s and European researchers concerning the essence and perspectives of multicultural approach implementation into Foreign Language teacher education curriculum. The research standpoint concerning professionalism of nowadays Foreign Language teacher as of both multicultural language education subject and manager.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectвчитель іноземної мовиuk
dc.subjectмультикультурний підхідuk
dc.subjectмультикультурна мовна освітаuk
dc.subjectіншомовна педагогічна освітаuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectучитель иностранного языкаuk
dc.subjectмультикультурный подходuk
dc.subjectмультикультурное языковое образованиеuk
dc.subjectиноязычное педагогическое образованиеuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectforeign language teacheruk
dc.subjectmulticultural approachuk
dc.subjectmulticultural language educationuk
dc.subjectForeign Language teacher educationuk
dc.titleПедагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови на засадах мультикультурного підходуuk
dc.title.alternativeПедагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови на засадах мультикультурного підходуuk
dc.title.alternativePedagogy conditions of the prospective foreign language teacher education based on multicultural approach principalsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulgakov.pdf149.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.