Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3546
Назва: Характеристика англоязычной сказки как интегрированного предмета обучения
Інші назви: Characteristics of the english fairy tale as an integrated educational subject
Автори: Миркович, Инна Леонидовна
Мирковіч, Інна Леонідівна
Myrkovych, Inna Leonidivna
Ключові слова: интегрированное обучение
английская аутентичная сказка
ученики младшего школьного возраста
иностранный язык
інтегроване навчання
англійська автентична казка
учні молодшого шкільного віку
іноземна мова
integrated teaching
English authentic fairy tale
junior age pupils
foreign language
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Миркович И. Л. Характеристика англоязычной сказки как интегрированного предмета обучения / И. Л. Миркович // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 33-37.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается проблема интегрированного обучения младших школьников иностранному языку посредством английской аутентичной сказки. Представлена характеристика английской аутентичной сказки, выделены ее структурные компоненты, назван комплекс методических действий, способный в наибольшей степени воздействовать как на усвоение материала сказки, так и на его воспроизведение. У статті розглядається проблема інтегрованого навчання учнів молодшого шкільного віку іноземної мови засобами англійської автентичної казки. Подана характеристика англійської автентичної казки, виокремлено її структурні компоненти, названо комплекс методичних дій, що здатні ефективно впливати на засвоєння матеріалу казки та його репродукцію. The article discloses the problem of integrated teaching approach in secondary school education. Foreign language integrated teaching on the basis of English authentic fairy tales is highlighted. The characteristics of the English authentic fairy tale, its structural components have been brought to light. A complex of methodical actions which can effectively influence both on learning and reproduction of fairy tales material has been elaborated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3546
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mirkovich.pdf115.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.