Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3516
Назва: Класифікаційні детермінанти культурологічного підходу до професійно- мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови у вищих навчальних закладах
Інші назви: Classification determinants of the culture-oriented approach to professional speech training intended for the future translators of chinese in institutes of higher education
Автори: Попова, Олександра Володимирівна
Popova, Oleksandra Volodymyrivna
Попова, Александра Владимировна
Ключові слова: професійно-мовленнєва підготовка
перекладачі китайської мови
культурологічний підхід
культурологічний нарис країн
етно-ментальність
національно-маркована соціокомунікація
лінгвокультурологічне тло
professional speech training
translator / interpreter of Chinese
culture-oriented approach
culturological outline of the countries
national and cultural heritage
ethno-mentality
nationally marked socio-communication
linguoculturological background
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Попова О. В. Класифікаційні детермінанти культурологічного підходу до професійно- мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови у вищих навчальних закладах / О. В. Попова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 100-106.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі змістового компонента культурологічного підходу до професійно- мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови у вищих навчальних закладах. В роботі визначено класифікаційні детермінанти досліджуваного підходу (культурологічний нарис країн, мова яких студіюється; національно-культурна спадщина; етно-ментальність; національно-маркована соціокомунікація; лінгвокультурологічне тло); специфіковано їх контентне навантаження. The article is devoted to the problem of the contents of the culture-oriented approach to professional speech training intended for the future translators of Chinese in institutes of higher education. The designated problem was theoretically substantiated due to the solution of these tasks: 1) to define classification determinants of the approach under investigation; 2) to specify their contents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3516
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf393.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.