Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3516
Title: Класифікаційні детермінанти культурологічного підходу до професійно- мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови у вищих навчальних закладах
Other Titles: Classification determinants of the culture-oriented approach to professional speech training intended for the future translators of chinese in institutes of higher education
Authors: Попова, Олександра Володимирівна
Popova, Oleksandra Volodymyrivna
Попова, Александра Владимировна
Keywords: професійно-мовленнєва підготовка
перекладачі китайської мови
культурологічний підхід
культурологічний нарис країн
етно-ментальність
національно-маркована соціокомунікація
лінгвокультурологічне тло
professional speech training
translator / interpreter of Chinese
culture-oriented approach
culturological outline of the countries
national and cultural heritage
ethno-mentality
nationally marked socio-communication
linguoculturological background
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Попова О. В. Класифікаційні детермінанти культурологічного підходу до професійно- мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови у вищих навчальних закладах / О. В. Попова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 100-106.
Abstract: Стаття присвячена проблемі змістового компонента культурологічного підходу до професійно- мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови у вищих навчальних закладах. В роботі визначено класифікаційні детермінанти досліджуваного підходу (культурологічний нарис країн, мова яких студіюється; національно-культурна спадщина; етно-ментальність; національно-маркована соціокомунікація; лінгвокультурологічне тло); специфіковано їх контентне навантаження. The article is devoted to the problem of the contents of the culture-oriented approach to professional speech training intended for the future translators of Chinese in institutes of higher education. The designated problem was theoretically substantiated due to the solution of these tasks: 1) to define classification determinants of the approach under investigation; 2) to specify their contents.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3516
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf393.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.