Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3504
Назва: Феномен волі в проекції психологічних, педагогічних та музикознавчих наукових підходів
Інші назви: The phenomenon of volition in the framework of psychological, pedagogical and musicological scientific approaches
Автори: Дьоміна, Тетяна Михайлівна
Демина, Татьяна Михайловна
Dyomina, Tetyana
Кучерина, Максим Ігоревич
Ключові слова: музично-виконавська діяльність
майбутній учитель музики
навчальна діяльність
мотивація
регуляція діяльності
music-performing activity
future teacher of music
educational activity
motivation
activity regulation
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дьоміна Т. М. Феномен волі в проекції психологічних, педагогічних та музикознавчих наукових підходів / Т. М. Дьоміна, М. І. Кучерина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 55-60.
Короткий огляд (реферат): Вихідним положенням статті є психологічні, педагогічні й музикознавчі концепції функціонування волі в навчальній діяльності. Воля є найважливішим внутрішнім забезпеченням будь-якого виду цілеспрямованої діяльності, визначає можливість ефективного використання оптимальних способів її організації. Воля проявляється у свідомому самоуправлінні, у готовності до регулювання власних дій і психічних станів у мінливих ситуаціях діяльності. Вивчення проблеми волі і вольової регуляції у процесі музично-виконавської діяльності утруднене неоднозначністю феномена й численними розбіжностями серед учених у його тлумаченні. У статті категорія «воля» розглядається у контексті мотиваційного підходу і припускає спонукальну функцію. Psychological, pedagogical and musicological conceptions of the volition functioning in the system of educational activity are the fundamental issues of the article. Volition is the most significant inner activator of any kind of purposeful activity; it designates the opportunity of efficient use of optimal means of its organization. Volition manifests itself in cognitive self-management, in the readiness to regulate one’s own actions and psychic states within changeable activity situations. Ambiguity of the examined phenomenon and frequent controversy in its interpretations given by scientists make it difficult to study the issues of volition and volition regulation in the process of the music-performing activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3504
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf384.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.