Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДьоміна, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorДемина, Татьяна Михайловна-
dc.contributor.authorDyomina, Tetyana-
dc.contributor.authorКучерина, Максим Ігоревич-
dc.date.accessioned2019-08-30T09:35:34Z-
dc.date.available2019-08-30T09:35:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДьоміна Т. М. Феномен волі в проекції психологічних, педагогічних та музикознавчих наукових підходів / Т. М. Дьоміна, М. І. Кучерина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 55-60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3504-
dc.description.abstractВихідним положенням статті є психологічні, педагогічні й музикознавчі концепції функціонування волі в навчальній діяльності. Воля є найважливішим внутрішнім забезпеченням будь-якого виду цілеспрямованої діяльності, визначає можливість ефективного використання оптимальних способів її організації. Воля проявляється у свідомому самоуправлінні, у готовності до регулювання власних дій і психічних станів у мінливих ситуаціях діяльності. Вивчення проблеми волі і вольової регуляції у процесі музично-виконавської діяльності утруднене неоднозначністю феномена й численними розбіжностями серед учених у його тлумаченні. У статті категорія «воля» розглядається у контексті мотиваційного підходу і припускає спонукальну функцію. Psychological, pedagogical and musicological conceptions of the volition functioning in the system of educational activity are the fundamental issues of the article. Volition is the most significant inner activator of any kind of purposeful activity; it designates the opportunity of efficient use of optimal means of its organization. Volition manifests itself in cognitive self-management, in the readiness to regulate one’s own actions and psychic states within changeable activity situations. Ambiguity of the examined phenomenon and frequent controversy in its interpretations given by scientists make it difficult to study the issues of volition and volition regulation in the process of the music-performing activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузично-виконавська діяльністьuk
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectрегуляція діяльностіuk
dc.subjectmusic-performing activityuk
dc.subjectfuture teacher of musicuk
dc.subjecteducational activityuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectactivity regulationuk
dc.titleФеномен волі в проекції психологічних, педагогічних та музикознавчих наукових підходівuk
dc.title.alternativeThe phenomenon of volition in the framework of psychological, pedagogical and musicological scientific approachesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf384.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.