Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3493
Назва: | Критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах |
Інші назви: | Criteria approach to the formation of health culture of preschool children representing different age groups |
Автори: | Бедрань, Руслан Вікторович Bedran, Ruslan Victorovich |
Ключові слова: | компоненти критерії показники рівні вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах components indicators levels of health culture of preschool children representing different age groups criteria |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бедрань Р. В. Критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах / Р. В. Бедрань // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 22-28. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах. Схарактеризовано компоненти, критерії та показники вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах. Описано методику діагностики вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах за гносеологічним, мотиваційним та поведінково-діяльнісним компонентами. Схарактеризовано рівні вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах (достатній, середній, задовільний). Подано кількісні результати рівнів вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах, одержані у ході констатувального етапу експерименту.Criteria approach to the formation of health culture of preschool children representing different age groups is revealed in the article. It is indicated that the «component» is a part of something, and the «criterion» is a basis for the assessment, identification or classification of something. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3493 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 400.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.