Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3492
Назва: Формування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблеми
Інші назви: Formation of future teachers’ professional self-organization
Автори: Башавець, Наталія Андріївна
Bashavets, Nataliia Andriivna
Ключові слова: професійна самоорганізація
синергетика
саморозвиток
майбутні учителі
professional self-organization
synergetics
self-development
future teachers
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Башавець Н. А. Формування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблеми / Н. А. Башавець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 18-21.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми формування професійної самоорганізації майбутніх учителів. Проводиться аналіз феномену «професійна самоорганізація майбутніх учителів» з точки зору філософів, психологів та педагогів. Vocational education is bound both to affect the immediate behaviour and to form the internal mechanisms of self-organization of personality resulting in person’s choice of the optimal path of his / her professional functioning and development. The process of personality formation and development in profession is a unity of socialization and individualization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3492
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf395.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.