Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашавець, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorBashavets, Nataliia Andriivna-
dc.date.accessioned2019-08-29T13:05:47Z-
dc.date.available2019-08-29T13:05:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБашавець Н. А. Формування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблеми / Н. А. Башавець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 18-21.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3492-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми формування професійної самоорганізації майбутніх учителів. Проводиться аналіз феномену «професійна самоорганізація майбутніх учителів» з точки зору філософів, психологів та педагогів. Vocational education is bound both to affect the immediate behaviour and to form the internal mechanisms of self-organization of personality resulting in person’s choice of the optimal path of his / her professional functioning and development. The process of personality formation and development in profession is a unity of socialization and individualization.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна самоорганізаціяuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectмайбутні учителіuk
dc.subjectprofessional self-organizationuk
dc.subjectsynergeticsuk
dc.subjectself-developmentuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.titleФормування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблемиuk
dc.title.alternativeFormation of future teachers’ professional self-organizationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf395.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.