Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3446
Назва: Теоретико-методологічні засади викладання дисципліни «естамп»: структура і зміст
Інші назви: Theoretical - methodological teaching basics of the discipline «prints»: structure and content
Автори: Орос, Іван Васильович
Oros, Ivan Vasyliovych
Орос, Иван Васильевич
Ключові слова: графіка
естамп
творчий результат
graphics
printmaking
creative results
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Орос І. В. Теоретико-методологічні засади викладання дисципліни «естамп»: структура і зміст / І. В. Орос // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 76-81.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута структура і зміст дисципліни «Естамп» в теоретико - методологічному аспекті і розкриті її теоретико-методичні основи. Виявляється, що сучасна практика показує відсутність комплексного дослідження естампу як специфічної навчальної дисципліни в системі художньої освіти. Обґрунтовується, що це багатоаспектна проблема, яка розглядається переважно через призму традиційних уявлень у вищій школі, і мало приділено уваги її можливостям в творчому навчанні. «Естамп» є спеціалізованою дисципліною, яка дає загальні відомості про різні його види, різні техніки друку, кожна з яких відкриває ті чи інші творчі можливості як для художника, так і для вчителя образотворчого мистецтва. The structure and the contents of the subject «Prints» in the theoretical - methodological aspect, specification of its theoretical and methodological foundations in particular, are described in the article. There is introduced an idea that training students in theory and teaching methods of printmaking are an integral part of the educational process at the faculty of art – graphics. Printmaking classes facilitate the development of a number of students’ specific qualities, among which we can distinguish a particular culture and professional skills to form an image in more conventional than in painting, plastic art forms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3446
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf554.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.