Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3432
Назва: Становлення і розвиток педагогічної системи К. Д. Ушинського
Інші назви: Formation and development of K. D. Ushinsky’s pedagogical system
Становление и развитие педагогической системы К. Д. Ушинского
Автори: Богуш, Алла Михайлівна
Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайловна
Ключові слова: Ушинський К. Д.
педагог
учитель
учений
професор
періоди життєдіяльності і творчості
педагогіка
рідне слово
педагогічна антропологія
статті
Ushinsky K. D.
educator
teacher
professor
scientist
periods of life and creativity
pedagogy
articles
Native word
Pedagogical anthropology
Ушинский Константин Дмитриевич
педагог
учитель
профессор
ученый
периоды жизнедеятельности и творчества
педагогика
статьи
педагогическая антропология
родное слово
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Богуш А. М. Становлення і розвиток педагогічної системи К. Д. Ушинського. / А. М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 1. - С. 7-12.
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано періоди становлення і розвитку педагогічної системи К. Д. Ушинського: його біографічні дані, віхи життя і творчості: навчання в університеті, робота в ліцеї, в Смольному інституті, посада професора, закордонні відрядження, повернення на батьківщину, науково-видавнича діяльність. Four periods of K. D. Ushinsky’s pedagogical activity are characterized in the article: the first period (1824 ‒ 1846 years) – childhood and studentship years, master’s exams; the second period (1846 ‒ 1854 years) – pedagogical activity at the lyceum, work at the Department of Foreign Affairs of The Ministry of Justice in Petersburg; the third period (1854 ‒ 1862 years) – pedagogical activity in Gatchina and Smolensk noble institutions; the fourth period (1862 ‒ 1870 years) – a five-year stay abroad; literary and scientific work on the book «Pedagogical anthropology» and the text-book «Native word» in Kiev. The outcomes of the investigations devoted to the life and pedagogical creativity of the scientists N. Goncharov, M. Grishchenko, A.Ivanov, D. Lordkipanidze and others are used in the article. The scientist’s pedagogical success as well as the difficulties he encountered with in his activity are revealed. В статье дана характеристика четырех периодов педагогической деятельности Ушинского. Первый период (1824-1846 г.г.) – детские, студенческие годы, магистерские экзамены; Второй период (1846-1854 г.г.) – педагогическая деятельность в лицее, работа в департаменте иностранных дел Министерства юстиции в Петербурге; Третий период (1854-1862) – педагогическая деятельность в Гатчинском и Смоленском дворянских институтах. Четвертый период (1862-1870 г. г.) – зарубежная командировка в течении 5 лет; научно-литературная деятельность в Киеве над книгой «Педагогическая антропология» и учебником «Родное слово». В статье использованы результаты исследований жизнедеятельности и педагогического творчества таких ученых, как Н. Гончаров, М. Грищенко, А. Иванов, Д. Лордкипанидзе и др. Раскрыто педагогические успехи ученого и трудности в его деятельности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3432
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogush-2017-1.pdf543.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.