Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3426
Назва: Дієве засвоєння знань у процесі іншомовної підготовки майбутніх лікарів
Інші назви: Effective learning within the foreign language training of future doctors
Автори: Русалкіна, Людмила Георгіївна
Rusalkina, Lyudmyla Georgіivna
Русалкина, Людмила Георгиевна
Ключові слова: дієвість знань
якість освіти
іншомовна підготовка майбутніх лікарів
knowledge effectiveness
quality of education
foreign language training of future doctors
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Русалкіна Л. Г. Дієве засвоєння знань у процесі іншомовної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 2. — С. 65-68.
Короткий огляд (реферат): Якість освіти розуміють як ступінь досягнення визначених в освітньому просторі цілей і завдань. Основним критерієм якості освітнього процесу є результат, показником якого є знання і вміння. У статті розглядається проблема дієвого засвоєння знань у процесі іншомовної підготовки студентів медичних вишів. Дієві знання характеризуються мобільністю і вмінням застосовувати їх під час вирішення практичних професійних завдань, а також здатністю користуватися ними у нових умовах. The main task of the national contemporary high school is the formation of students’ activity- and practice- oriented knowledge, since without the knowledge formed at the level of readiness for its practical application during new practical situations, there may occur some difficulties in the process of teaching. Consequently, besides the formation of a certain amount of knowledge, the major task of high school training at this stage is the development of creative and mental abilities of a person as well as mastering the methodology of self-training. It is necessary to create the maximum suitable conditions for revelation and development of medical students’ abilities and independence. The formation of the designated skills during the foreign language training of the future doctors is considered in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3426
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf526.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.