Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3420
Назва: Структурно-логічна модель формування і розвитку Іт-компетентності майбутніх лікарів і провізорів у процесі навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки
Інші назви: Structural logical model of formation and development of it competence of future doctors and pharmacists in the process of teaching natural sciences
Автори: Добровольська, Анна Михайлівна
Dobrovolska, Аnna Mykhailivna
Ключові слова: ІТ-компетентність
ІТ-грамотність
ІТ-культура
інформаційно-освітнє середовище
функції
компоненти
структурно-логічна модель
IT competence
IT literacy
information educational environment
functions
components
structural logical model
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Добровольська А. М. Структурно-логічна модель формування і розвитку Іт-компетентності майбутніх лікарів і провізорів у процесі навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки / А. М. Добровольська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 2. — С. 31-39
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано інформаційно-технологічну компетентність (ІТ-компетентність) майбутніх лікарів і провізорів, яка формується під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП), а також її функції і структурні компоненти. Акцентовано увагу на поняттях інформаційно-технологічної грамотності (ІТ-грамотності) й інформаційно-технологічної культури (ІТ-культури) майбутніх фахівців, а також на структурно-логічній моделі формування і розвитку їхньої ІТ-компетентності, яка реалізується за умов використання бально-рейтингової системи навчання ДПНП в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ). The IT competence of doctors and pharmacists is understood as an integrative characteristic of specialists which combines knowledge, abilities and skills formed in the teaching / learning process as well as their personal qualities, which manifest themselves in the application of information technology in their practical professional activity. That is why there arises a necessity to construct such a model of its formation and development while teaching the disci- plines of Natural Sciences which would fully ensure the readiness of future specialists to use information technolo- gies in their professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3420
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf590.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.