Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3406
Назва: Теоретичні засади дослідження оцінювання якості знань студентів
Інші назви: Theoretical bases enabling the research of the problem of students’ knowledge assessment
Автори: Кудрявцева, Олена Альбертівна
Kudryavtseva, Olena Albertivna
Ключові слова: кредитно-модульна система навчання
педагогічний контроль
рейтингова система оцінювання
якість знань студентів
credit-module system of education
pedagogical control
rating assessment system
quality of students’ knowledge
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кудрявцева О. А. Теоретичні засади дослідження оцінювання якості знань студентів / О. А. Кудрявцева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 45-51.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні напрями і методичні підходи вітчизняних та зарубіжних вчених щодо процесу оцінювання якості знань студентів в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах. Розглядаються теоретико-методичні засади вивчення психологічних механізмів цього процесу та визначен- ня засобів педагогічного впливу на результати процесу оцінювання знань. The article deals with the main vectors and methodical approaches of native and foreign scientists to the problem of quality assessment of students’ knowledge in the process of professional training at institutes of higher education. The credit-module system of education is considered to be the most integral and systemic approach to the process of education at higher school in the XXI century. A significant component of the educational activity is the system of control and assessment, diagnostics of students’ educational achievements, to be more precise. The rating system of assessment is one of the forms of students’ knowledge quality control within Ukraine’s modern establishments of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3406
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kudryavtseva Olena Albertivna.pdf357.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.