Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3401
Назва: Актуальні підходи до методології підвищення кваліфікації вчителів
Інші назви: Current approaches to the methodology of teacher advanced training
Автори: Свєтной, Олександр Петрович
Светной, Александр Петрович
Svietnoi, Oleksandr Petrovych
Валльє, Олег Едуардович
Ключові слова: методологія педагогіки
розвиток системи підвищення кваліфікації вчителів
диференціація та індивідуалізація підвищення кваліфікації вчителів
дистанційна освіта
development of the system of teacher advanced training
differentiation and individualization of teacher advances training
distance education
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Валльє О. Е. Актуальні підходи до методології підвищення кваліфікації вчителів / О. П. Свєтной, О. Е. Валльє // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 23-26.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методологічні аспекти системи підвищення кваліфікації вчителів, аналізуються шляхи підвищення ефективності її функціонування. Здійснений аналіз дозволяє виокремити особливості підвищення кваліфікації вчителів на сучасному етапі розвитку освіти. Вивчаються загальні підходи до диференційованого підвищення кваліфікації вчителів. Пропонується модель навчання, що складається з трьох компонентів: мотиваційного, операційно-пізнавального та контрольно-оцінного. Авторами проаналізовано одну із сучасних форм підвищення кваліфікації вчителів – самоосвіту, яка може здійснюватися у відповідності до чинних програм з використанням технології дистанційної освіти. The reform of secondary education provides a methodological reorientation of the learning process with an informa- tion form on the development of personality of students, individually differentiation approach to learning and control of educational achievements. Today teachers are to fulfill tasks related to updating the content of education, modernization of forms and methods of training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3401
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf324.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.