Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/339
Назва: Підготовка майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників
Інші назви: Training future educators for the formation value orientations in senior preschool children
Автори: Величко, Тетяна Дмитрівна
Velychko, Tetyana Dmytrivna
Ключові слова: ціннісні орієнтації
готовність майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників
діти старшого дошкільного віку
педагогічні умови
методика підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників
value orientations
preschool educators’ readiness for developing value orientations of senior preschool-age children
preschool-age children
pedagogical factors
methodology of future preschool educators’ training for developing value orientations of senior preschool-age children
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
Бібліографічний опис: Величко Т. Д. Підготовка майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Тетяна Дмитрівна Величко; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 273 с
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено сутність та структуру поняття «готовність майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників»; схарактеризовано критерії, показники та рівні готовності майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників (достатній, середній, низький); теоретично обґрунтовано й апробовано методику реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників; форми, методи й прийоми підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників. In the thesis the concept “future preschool educators’ readiness for developing value orientations of senior preschool-age children” has been defined as well as its main structural components; the criteria, evaluative indicators and levels of future preschool educators’ readiness for developing value orientations of senior preschool-age children (sufficient, average, low) have been determined. Тhe methodology of implementation of pedagogical factors of future preschool educators’ training for developing value orientations of senior preschool-age children; the forms, methods and techniques of preschool educators’ training for developing value orientations of senior preschool-age children have been theoretically substantiated and experimentally verified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/339
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕЛИЧКО ТЕТЯНА ДМИТРІВНА (1).pdf5.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.