Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3389
Назва: Результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності моделі професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходу
Інші назви: The results of the pedagogical experiment in testing effectiveness of the model of professional training of bachelors of romance–germanic philology on the basis of the competency approach
Автори: Колесниченко, Н. Ю.
Kolesnychenko, N. Yu.
Ключові слова: професійна підготовка
бакалаври романо-германської філології
компетентністний підхід
професійно-лінгвістична компетентність
формування професійно-лінгвістичної компетентності
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Колесниченко Н. Ю. Результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності моделі професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходу / Н. Ю. Колесниченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 166-173.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню результатів педагогічного експерименту з апробації моделі професійної підготовки бакалаврів романо–германської філології на засадах компетентністного підходу. Висвітлено сутність і компоненти структури професійно–лінгвістичної компетентності бакалаврів романо–германської філології, уточнено критерії і показники, схарактеризовано рівні її вияву. Проаналізовано емпіричні дані трьох діагностичних зрізів щодо динаміки формування професійно–лінгвістичної компетентності бакалаврів романо–германської філології, залучених до експериментальної й контрольної груп, узагальнено їх результати. The article is devoted to the analysis of the results of the pedagogical experiment in testing the model of professional training of bachelors of Romance–Germanic Philology grounded on the competency–based approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3389
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf521.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.