Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесниченко, Н. Ю.-
dc.contributor.authorKolesnychenko, N. Yu.-
dc.date.accessioned2019-08-21T12:43:09Z-
dc.date.available2019-08-21T12:43:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКолесниченко Н. Ю. Результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності моделі професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходу / Н. Ю. Колесниченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 166-173.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3389-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню результатів педагогічного експерименту з апробації моделі професійної підготовки бакалаврів романо–германської філології на засадах компетентністного підходу. Висвітлено сутність і компоненти структури професійно–лінгвістичної компетентності бакалаврів романо–германської філології, уточнено критерії і показники, схарактеризовано рівні її вияву. Проаналізовано емпіричні дані трьох діагностичних зрізів щодо динаміки формування професійно–лінгвістичної компетентності бакалаврів романо–германської філології, залучених до експериментальної й контрольної груп, узагальнено їх результати. The article is devoted to the analysis of the results of the pedagogical experiment in testing the model of professional training of bachelors of Romance–Germanic Philology grounded on the competency–based approach.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectбакалаври романо-германської філологіїuk
dc.subjectкомпетентністний підхідuk
dc.subjectпрофесійно-лінгвістична компетентністьuk
dc.subjectформування професійно-лінгвістичної компетентностіuk
dc.titleРезультати педагогічного експерименту з перевірки ефективності моделі професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходуuk
dc.title.alternativeThe results of the pedagogical experiment in testing effectiveness of the model of professional training of bachelors of romance–germanic philology on the basis of the competency approachuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf521.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.