Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3367
Назва: Самостійно-дослідницька діяльність як засіб підготовки майбутніх учителів до подолання педагогічних бар’єрів
Інші назви: Students’ independent-research activity as a mean of preparation to overcome pedagogical barriers
Автори: Князян, М. О.
Knyazyan, Marianna
Ключові слова: педагогічний бар’єр
подолання педагогічного бар’єру
pedagogical barrier
independent-research activity of students
підготовка майбутніх учителів
самостійно-дослідницька діяльність студентів
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Князян М. О. Самостійно-дослідницька діяльність як засіб підготовки майбутніх учителів до подолання педагогічних бар’єрів / М. О. Князян // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 153-157.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується сутність поняття "педагогічний бар'єр". Представлено роль самостійно-дослідницької діяльності студентів як засобу підготовки до подолання педагогічних бар'єрів. The article investigates the nature of the concept of «pedagogical barrier». The role of students’ independent-research activity as a mean of preparation to overcome pedagogical barriers is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3367
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knyazyan.pdf498.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.