Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКнязян, М. О.-
dc.contributor.authorKnyazyan, Marianna-
dc.date.accessioned2019-08-21T11:06:50Z-
dc.date.available2019-08-21T11:06:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКнязян М. О. Самостійно-дослідницька діяльність як засіб підготовки майбутніх учителів до подолання педагогічних бар’єрів / М. О. Князян // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 153-157.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3367-
dc.description.abstractУ статті досліджується сутність поняття "педагогічний бар'єр". Представлено роль самостійно-дослідницької діяльності студентів як засобу підготовки до подолання педагогічних бар'єрів. The article investigates the nature of the concept of «pedagogical barrier». The role of students’ independent-research activity as a mean of preparation to overcome pedagogical barriers is presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічний бар’єрuk
dc.subjectподолання педагогічного бар’єруuk
dc.subjectpedagogical barrieruk
dc.subjectindependent-research activity of studentsuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів-
dc.subjectсамостійно-дослідницька діяльність студентів-
dc.titleСамостійно-дослідницька діяльність як засіб підготовки майбутніх учителів до подолання педагогічних бар’єрівuk
dc.title.alternativeStudents’ independent-research activity as a mean of preparation to overcome pedagogical barriersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knyazyan.pdf498.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.