Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3344
Title: Мотиваційно-аксіологічний компонент науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики: структурний аналіз
Authors: Кожухар, Ж. В.
Kozhukhar, Zhanna
Keywords: компетентність
науково-пізнавальна компетентність
мотиваційно-аксіологічний компонент
компетентность
научно-познавательная компетентность
мотивационно-аксиологический компонент
competence
scientific and cognitive competence
motivational and axiological component
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кожухар Ж. В. Мотиваційно-аксіологічний компонент науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики: структурний аналіз / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 25-32.
Abstract: У статті дана характеристика мотиваційно-аксіологічного компонента науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. Розглянуті умови активізації пізнавальних мотивів студентів у процесі формування науково-пізнавальної компетентності. В статье дана характеристика мотивационно-аксиологического компонента научно-познавательной компетентности будущих учителей информатики. Раскрыты условия активизации познавательных мотивов студентов в процессе формирования научно-познавательной компетентности. The characteristics of the motivational and axiological component of the scientific and cognitive competency of future computer science teachers are defined in the article. The means of cognitive motivation activization of students in the process of the scientific and cognitive competency formation are examined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3344
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozhykhar mot.pdf138.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.