Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКожухар, Ж. В.-
dc.contributor.authorKozhukhar, Zhanna-
dc.date.accessioned2019-08-21T09:41:19Z-
dc.date.available2019-08-21T09:41:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКожухар Ж. В. Мотиваційно-аксіологічний компонент науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики: структурний аналіз / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 25-32.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3344-
dc.description.abstractУ статті дана характеристика мотиваційно-аксіологічного компонента науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. Розглянуті умови активізації пізнавальних мотивів студентів у процесі формування науково-пізнавальної компетентності. The characteristics of the motivational and axiological component of the scientific and cognitive competency of future computer science teachers are defined in the article. The means of cognitive motivation activization of students in the process of the scientific and cognitive competency formation are examined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectнауково-пізнавальна компетентністьuk
dc.subjectмотиваційно-аксіологічний компонентuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectscientific and cognitive competenceuk
dc.subjectmotivational and axiological componentuk
dc.titleМотиваційно-аксіологічний компонент науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики: структурний аналізuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozhykhar mot.pdf138.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.