Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3328
Назва: Експериментальна модель формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально- виховній роботі з учнями
Інші назви: Experimental model of formation of readiness of future teachers of a humanitarian profile for prevention and a resolution of conflicts in teaching and educational work with pupils
Автори: Розум, Катерина Вікторівна
Rozum, Kateryna Viktorivna
Ключові слова: експериментальна модель
майбутні вчителі гуманітарного профілю
готовність до запобігання і розв’язання конфліктів
experimental model
future teachers of a humanitarian profile
readiness for prevention and resolution of conflicts
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Розум К. В. Експериментальна модель формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально- виховній роботі з учнями / К. В. Розум // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 172-179.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання та розв’язання конфліктів у навчально–виховній роботі з учнями, що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності. The article reviews an essence of experimental model of formation of readiness of future teachers of a humanitarian profile for prevention and a resolution of conflicts in teaching and educational work with pupils, as pedagogical conditions of realization of the specified model acted: stimulation of development of moral, emotional and strong–willed qualities of future teachers of humanitarian disciplines; creation of the tolerant environment in student’s group; saturation of teaching and educational process by active methods, the resolutions of conflicts promoting formation at future teachers of skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3328
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozum.pdf705.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.