Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3322
Назва: Соціальний статус учителів Японії
Інші назви: The social status of teachers in Japan
Автори: Кучай, Тетяна Петрівна
Kuchai, Tetiana Petrivna
Ключові слова: учитель
соціальний статус учителя
Японія
навчальні заклади
педагогічна діяльність
social status of the teacher
Japan
teaching activities
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кучай Т. П. Соціальний статус учителів Японії / Т. П. Кучай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 131-137.
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано чинники, які впливають на соціальний статус учителів навчальних закладів системи освіти Японії. Проаналізовано низку директивних матеріалів про забезпечення першочергових соціальних гарантій педпрацівників. На основі аналізу літературних джерел ми зазначаємо, що зарплата вчителів постійно підвищується. Так, з метою забезпечення достатнього запасу висококваліфікованих і мотивованих учителів для шкіл Національною радою з освіти в 1970–х роках через програми реформ підвищився статус вчительської професії, а отже, й якість педагогічної праці. The article states that the teacher in Japan has traditionally high social status. The state imposes a great responsibility on him on the formation of basic Japanese values and knowledge of young people, creating a decent financial support educational activities, cultivate high moral status of the teacher, thoroughly exploring his learning problems and solve them; presented characteristic of teachers in Japan as a social group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3322
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf753.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.