Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3322
Title: Соціальний статус учителів Японії
Other Titles: The social status of teachers in Japan
Authors: Кучай, Тетяна Петрівна
Kuchai, Tetiana Petrivna
Keywords: учитель
соціальний статус учителя
Японія
навчальні заклади
педагогічна діяльність
social status of the teacher
Japan
teaching activities
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кучай Т. П. Соціальний статус учителів Японії / Т. П. Кучай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 131-137.
Abstract: У статті з’ясовано чинники, які впливають на соціальний статус учителів навчальних закладів системи освіти Японії. Проаналізовано низку директивних матеріалів про забезпечення першочергових соціальних гарантій педпрацівників. На основі аналізу літературних джерел ми зазначаємо, що зарплата вчителів постійно підвищується. Так, з метою забезпечення достатнього запасу висококваліфікованих і мотивованих учителів для шкіл Національною радою з освіти в 1970–х роках через програми реформ підвищився статус вчительської професії, а отже, й якість педагогічної праці. The article states that the teacher in Japan has traditionally high social status. The state imposes a great responsibility on him on the formation of basic Japanese values and knowledge of young people, creating a decent financial support educational activities, cultivate high moral status of the teacher, thoroughly exploring his learning problems and solve them; presented characteristic of teachers in Japan as a social group.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3322
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf753.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.