Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3317
Назва: Порівняльна характеристика рівнів підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей на прикінцевому етапі експерименту
Автори: Леонова, Вероніка Іванівна
Леонова, Вероника Ивановна
Leonova, Veronika Ivanivna
Ключові слова: модель
моделювання
структурні компоненти
модель
моделирование
структурные компоненты
model
modeling
structural components
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Леонова В. І. Порівняльна характеристика рівнів підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей на прикінцевому етапі експерименту / В. І. Леонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 303-310.
Короткий огляд (реферат): У цій статті виявлено та продемонстровано порівняльну характеристику рівнів підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей на прикінцевому етапі експерименту. Розроблено модель реалізації педагогічних умов підготовки, яка допомогла об’єднати та систематизувати результати теоретичної частини дослідження з деякими результатами експериментального етапу дослідження у процесі підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей. Зроблено висновки щодо проведеного експерименту, розглянуто перспективи подальшого дослідження професійної діяльності майбутніх соціальних педагогів. В этой статье выявлены и продемонстрированы сравнительную характеристику уровней подготовленности будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности в учреждениях социальной защиты детей на заключительном этапе эксперимента. Разработана модель реализации педагогических условий подготовки, которая помогла объединить и систематизировать результаты теоретической части исследования с некоторыми результатами экспериментального этапа исследования в процессе подготовки будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности в учреждениях социальной защиты детей. Сделаны выводы относительно проведенного эксперимента, рассмотрены перспективы дальнейшего исследования профессиональной деятельности будущих социальных педагогов. In this article identified and demonstrated comparative description of levels of preparedness for future social workers to the profession of child welfare institutions in the final stage of the experiment. The model of teacher preparation conditions that helped to unite and organize the results of theoretical studies on some results of the pilot phase of the study in preparation for future social workers to the profession of child welfare institutions. The conclusions about the experiment, discussed prospects for future research professional social workers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3317
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leonovaporivn.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.