Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеонова, Вероніка Іванівна-
dc.contributor.authorЛеонова, Вероника Ивановна-
dc.contributor.authorLeonova, Veronika Ivanivna-
dc.date.accessioned2019-08-20T11:00:55Z-
dc.date.available2019-08-20T11:00:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛеонова В. І. Порівняльна характеристика рівнів підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей на прикінцевому етапі експерименту / В. І. Леонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 303-310.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3317-
dc.description.abstractУ цій статті виявлено та продемонстровано порівняльну характеристику рівнів підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей на прикінцевому етапі експерименту. Розроблено модель реалізації педагогічних умов підготовки, яка допомогла об’єднати та систематизувати результати теоретичної частини дослідження з деякими результатами експериментального етапу дослідження у процесі підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей. Зроблено висновки щодо проведеного експерименту, розглянуто перспективи подальшого дослідження професійної діяльності майбутніх соціальних педагогів. В этой статье выявлены и продемонстрированы сравнительную характеристику уровней подготовленности будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности в учреждениях социальной защиты детей на заключительном этапе эксперимента. Разработана модель реализации педагогических условий подготовки, которая помогла объединить и систематизировать результаты теоретической части исследования с некоторыми результатами экспериментального этапа исследования в процессе подготовки будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности в учреждениях социальной защиты детей. Сделаны выводы относительно проведенного эксперимента, рассмотрены перспективы дальнейшего исследования профессиональной деятельности будущих социальных педагогов. In this article identified and demonstrated comparative description of levels of preparedness for future social workers to the profession of child welfare institutions in the final stage of the experiment. The model of teacher preparation conditions that helped to unite and organize the results of theoretical studies on some results of the pilot phase of the study in preparation for future social workers to the profession of child welfare institutions. The conclusions about the experiment, discussed prospects for future research professional social workers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectструктурні компонентиuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectмоделированиеuk
dc.subjectструктурные компонентыuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectmodelinguk
dc.subjectstructural componentsuk
dc.titleПорівняльна характеристика рівнів підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей на прикінцевому етапі експериментуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leonovaporivn.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.