Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3300
Title: Магістерський етап підготовки майбутнього викладача історії до формування міжетнічної толерантності
Authors: Тишик, І. С.
Keywords: міжетнічна толерантність
майбутній викладач історії
магістерська підготовка
принципи формування міжетнічної толерантності
interethnic tolerance
a history lecturer to be
master training
principles of interethnic tolerance formation
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Тишик І. С. Магістерський етап підготовки майбутнього викладача історії до формування міжетнічної толерантності / І. С. Тишик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 216-222.
Abstract: В статті аналізуються потенційні можливості вищої педагогічної освіти у формуванні міжетнічної толерантності майбутніх викладачів історії. На основі загальних принципів освіти виокремлені дидактичні принципи організації навчального процесу у вищій школі, які змістовно впливають на виховання міжетнічної толерантності, а також запропоновані шляхи оптимізації викладання дисциплін в магістріумі у площині досліджуваної проблеми. Potential possibilities of higher pedagogical education in the formation of interethnic tolerance of the history lecturers to be are analyzed in the article. On the basis of general principles in education, didactic principles of organization of the educational process in the higher school, which affect interethnic tolerance cultivating substantially, are distinguished and as well as the means of optimization of discipline teaching in magistracy within the problem under consideration are offered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3300
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tushuk.pdf516.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.