Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3285
Title: Способи активізації самостійної роботи студентів-юристів у процесі вивчення іноземної мови
Other Titles: Способы активизации самостоятельной работы студентов-юристов в процессе изучения иностранного языка
Ways of activisation of solitary work of law students in the process of foreign language studying
Authors: Полякова, Г. П.
Keywords: самостійна робота студентів-юристів
компетентнісний підхід
навчальні досягнення
іншомовна компетентність майбутнього юриста
самостоятельная работа студентов-юристов
компетентностный поход
учебные достижения
иноязычная компетентность будущего юриста
solitary work of law-students
competency building approach
educational progress
foreign language competence
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Полякова Г. П. Способи активізації самостійної роботи студентів-юристів у процесі вивчення іноземної мови / Г. П. Полякова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 133-139.
Abstract: У статті висвітлено способи організації самостійної роботи студентів-юристів упродовж їх навчання іноземної мови у вищому юридичному навчальному закладі. Особлива увага приділяється формуванню складових їх іншомовної компетентності та оцінюванню навчальних досягнень за критеріями компетентнісного підходу. В статье отражены способы организации самостоятельной работы студентов-юристов в процессе их обучения иностранному языку в юридическом вузе. Особое внимание уделяется вопросам формирования их иноязычной коммуникативной компетентностии оцениванию учебных дострижений на основе критериев компетентностного подхода. In the article ways of organization solitary work of law-students during their foreign language teaching at a legal higher educational establishment are highlighted. Special attention is paid to the issues of their foreign language communicative competence’s formation as well as evaluation of their educational progress on the basis of competency building approach criteria.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3285
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polyakova.pdf516.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.