Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3265
Назва: Становлення дидактичних основ сенсорного розвитку молодших учнів у класичний період
Інші назви: The becoming didactic basic of elementary school pupil’s perception development in the classical age
Автори: Барбашова, І. А.
Barbashova, I. A.
Ключові слова: учні
сприймання
навчання
розвиток
зміст
методи
засоби
форми
підручник
pupils
development
perception
study
content
methods
tools
forms
textbooks
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Барбашова І. А. Становлення дидактичних основ сенсорного розвитку молодших учнів у класичний період / І. А. Барбашова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 45-52.
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано ідеї видатних педагогів ХVІІ–ХІХ століть щодо формування чуттєвої сфери молодших школярів у таких аспектах: визначення ролі сприймання у пізнанні оточуючої дійсності; установлення провідних видів чуттів, які потребують вдосконалення; обрання методів дидактичного впливу на сенсорні процеси; застосування наочних засобів у навчанні перцепції. This article characterize the ideas of famous educators ХVІІ–ХІХ century about early pupils’ sensory areas formation, such as: defining role of perception in cognition of reality; establishment the main type of perception, which needs to development, using visual aids in teaching perception.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3265
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barbashova.pdf525.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.