Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3265
Title: Становлення дидактичних основ сенсорного розвитку молодших учнів у класичний період
Other Titles: The becoming didactic basic of elementary school pupil’s perception development in the classical age
Authors: Барбашова, І. А.
Barbashova, I. A.
Keywords: учні
сприймання
навчання
розвиток
зміст
методи
засоби
форми
підручник
pupils
development
perception
study
content
methods
tools
forms
textbooks
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Барбашова І. А. Становлення дидактичних основ сенсорного розвитку молодших учнів у класичний період / І. А. Барбашова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 45-52.
Abstract: У статті схарактеризовано ідеї видатних педагогів ХVІІ–ХІХ століть щодо формування чуттєвої сфери молодших школярів у таких аспектах: визначення ролі сприймання у пізнанні оточуючої дійсності; установлення провідних видів чуттів, які потребують вдосконалення; обрання методів дидактичного впливу на сенсорні процеси; застосування наочних засобів у навчанні перцепції. This article characterize the ideas of famous educators ХVІІ–ХІХ century about early pupils’ sensory areas formation, such as: defining role of perception in cognition of reality; establishment the main type of perception, which needs to development, using visual aids in teaching perception.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3265
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barbashova.pdf525.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.