Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3259
Title: Основні результати впровадження системи професійної комунікативної підготовки на факультетах іноземних мов
Authors: Рибінська, Ю. А.
Keywords: система професійної комунікативної підготовки
експериментальні і контрольні групи
професійна комунікативна компетентність
студенти факультетів іноземних мов
експериментальна технологія
professional communicative preparation system
experimental and control groups
professional communicative competence
foreign language department students
experimental technology
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Рибінська Ю. А. Основні результати впровадження системи професійної комунікативної підготовки на факультетах іноземних мов / Ю. А. Рибінська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 13-21.
Abstract: У статті узагальнені основні результати впровадження системи професійної комунікативної підготовки на факультетах іноземних мов. Доведено, що адаптивна дисипативна система формування професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов і перекладачів мають значну перевагу над традиційними підходами, технологіями і методиками навчання іноземних мов майбутніх філологів. . The article summarizes the main results of professional communicative preparation system implementation at foreign language departments. It is proved that adaptive dissipative system of future teachers of foreign languages and translators professional communicative competence have great advantage in comparison to traditional approaches, technologies and methodic of teaching foreign language for future philologists.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3259
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rubinskaya.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.