Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3253
Назва: Проблема подолання педагогічної занедбаності підлітків як бар’єра професійної діяльності вчителя в роботах науковців Німеччини
Інші назви: The problem of overcoming of adolescents’ educational neglect as barrier of teachers’ professional activities in the work of the scientists of Germany
Автори: Глазкова, І. Я.
Glazkova, I. Ya.
Ключові слова: pedagogical neglection
pedagogical barrier
competence in overcoming of pedagogical barriers
педагогічно занедбані діти та підлітки
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Глазкова І. Я. Проблема подолання педагогічної занедбаності підлітків як бар’єра професійної діяльності вчителя в роботах науковців Німеччини / І. Я. Глазкова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 207-211.
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрена проблема преодоления педагогической запущенности как барьера профессиональной деятельности учителей. Раскрыты сущность и компоненты феномена «компетентность преодоления педагогических барьеров». Исследуются позиции ученых Германии относительно преодоления педагогической запущенности подростков. The article considers the problem of overcoming of adolescents’ educational neglect as barrier of teachers’ professional activities. The author grounds the essence of binary concept “pedagogical barrier”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3253
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf500.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.