Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3240
Title: Технологія формування емоційного компонента професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя-філолога
Authors: Левченко, Я. Е.
Keywords: особистість
професійна спрямованість
педагогічна технологія
емоційний компонент
personality
professional orientation
pedagogical technology
emotional component
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Левченко Я. Е. Технологія формування емоційного компонента професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя-філолога / Я. Е. Левченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 112-118.
Abstract: У статті представлено аналіз умов формування емоціонального компонента професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя-філолога в процесі реалізації мотиваційно-орієнтаційної етапу педагогічної технології. Розвиток емоційного компонента майбутніх вчителів сприяє отриманню ними задоволеності навчально-професійною діяльністю, настроювання студентів на певні переживання, пов'язані з професією вчителя, мотивує до активної самовдосконалення в процесі навчальної діяльності. The article is dedicated to the analysis of the conditions of forming emotional component of professional future teachers–philologist’s personality orientation of the motivational–orientational stage of the pedagogical technology. The development of emotional component of future teacher’s promotes getting them the satisfaction of educational and professional activity.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3240
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf521.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.