Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3230
Title: Специфіка навчання скрипкового виконавства у вищих мистецьких навчальних закладах
Other Titles: Teaching specificity of violin playing in higher art educational institutions
Authors: Андрейко, О. І.
Andreiko, Oksana
Keywords: культурно–освітнє середовище вузу
індивідуальний інструментарій фахової стратегії
багатоваріативна побудова індивідуальних освітніх траєкторій
виконавська особистість
cultural and educational surroundings of university
individual tools of professional strategy
multivariate construction of individual educational trajectories
performing personality
Issue Date: 2014
Citation: Андрейко О. І. Специфіка навчання скрипкового виконавства у вищих мистецьких навчальних закладах / О. І. Андрейко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 64-71.
Abstract: Розкрито процеси формування виконавської культури у музичних вузах, змістом яких визначаються: формування музиканта–виконавця, здатного до вільної орієнтації та самовизначення у змісті музично–виконавської діяльності; становлення духовної особистості виконавця, здатної до саморозвитку виконавського світогляду та стилю, рефлексії особистісно–пріоритетних цінностей виконавського мистецтва; розвиток творчої виконавської особистості, здатної до самовдосконалення у всіх аспектах музично–виконавської діяльності. In the article the individual process and the result of directional and realized manifestation of development capabilities of “Professional I” in professional activity through the reflective and artistic abilities in the background of free, dialogical interaction of teacher, student and culture–educational surrounding of the university is revealed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3230
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf529.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.