Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3217
Назва: Педагогічна взаємодія як психолого-педагогічна категорія
Інші назви: A pedagogical interaction as psychological and pedagogical category
Автори: Коломійченко, С. Ю.
Kolomiichenko, S. Yu.
Ключові слова: педагогічна взаємодія
міжособистісне спілкування
міжособистісні відносини
pedagogical interaction
interpersonal communication
interpersonal relations
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Коломійченко С. Ю. Педагогічна взаємодія як психолого-педагогічна категорія / С. Ю. Коломійченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 132-137.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто суть поняття «взаємодія» у вузькому і широкому розумінні, а також уточнено співвідношення взаємодії з такими поняттями як «міжособистісне спілкування» і «міжособистісні відносини». Розглянуто активність і свободу особистості як властивості, що притаманні суб’єкт-суб‘єктній взаємодії. In the article on the basis of the analysis of the scientific literature the essence of concept «interaction» in narrow and wide understanding is considered, and also the parity of interaction with such concepts as «interpersonal communication» and «interpersonal relations» is specified. Activity and a personal freedom as the properties, inherent the subject-subject to interaction is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3217
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolomiichenko S..pdf505.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.