Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3194
Title: Етапи реалізації педагогічної технології, яка сприяє професійному становленню студентів у процесі взаємодії з викладачами
Other Titles: Stages of implementing educational technology that promotes professional formation of students in the process of interaction with teachers
Authors: Лисак, Н. О.
Lysak, N.
Keywords: technology
stages
interaction of students and teachers
professional development
professional knowledge
skills
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лисак Н. О. Етапи реалізації педагогічної технології, яка сприяє професійному становленню студентів у процесі взаємодії з викладачами / Н. О. Лисак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 118-123.
Abstract: 387 / 5 000 У статті розглядається проблема професійного становлення студентів економічного профілю. Розглянуто освітню технологію, яка спрямована на професійний розвиток студентів у процесі взаємодії з викладачами. Виявлено та охарактеризовано етапи педагогічної технології (мотиваційно-пізнавальний, операційно-процесуальний, рефлексивно-оцінювальний). The article considers the problem of professional formation of students in economics. The educational technology, which is aimed at the professional development of students in the process of interaction with teachers is considered. The steps of educational technology (motivational and cognitive, operational and procedural, reflexive and evaluative) are found out and and characterized.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3194
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stages of implementing.pdf510.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.