Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисак, Н. О.-
dc.contributor.authorLysak, N.-
dc.date.accessioned2019-08-15T11:17:56Z-
dc.date.available2019-08-15T11:17:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛисак Н. О. Етапи реалізації педагогічної технології, яка сприяє професійному становленню студентів у процесі взаємодії з викладачами / Н. О. Лисак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 118-123.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3194-
dc.description.abstract387 / 5 000 У статті розглядається проблема професійного становлення студентів економічного профілю. Розглянуто освітню технологію, яка спрямована на професійний розвиток студентів у процесі взаємодії з викладачами. Виявлено та охарактеризовано етапи педагогічної технології (мотиваційно-пізнавальний, операційно-процесуальний, рефлексивно-оцінювальний). The article considers the problem of professional formation of students in economics. The educational technology, which is aimed at the professional development of students in the process of interaction with teachers is considered. The steps of educational technology (motivational and cognitive, operational and procedural, reflexive and evaluative) are found out and and characterized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectstagesuk
dc.subjectinteraction of students and teachersuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectprofessional knowledgeuk
dc.subjectskillsuk
dc.titleЕтапи реалізації педагогічної технології, яка сприяє професійному становленню студентів у процесі взаємодії з викладачамиuk
dc.title.alternativeStages of implementing educational technology that promotes professional formation of students in the process of interaction with teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stages of implementing.pdf510.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.