Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3181
Title: | Рольова перспектива як цільова спрямованість педагогічної підготовки майбутного вчителя іноземних мов |
Other Titles: | Ролевая перспектива как целевая направленность педагогической подготовки будущего учителя иностранных языков The role perspective as the purpose orienation of the future teacher of foreign languages’ pedagogical training |
Authors: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Яблонская, Татьяна Николаевна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
Keywords: | ролевая перспектива педагогическая подготовка будущих учителей иностранных языков целевая направленность целеполагание целеобразование role perspective the future teachers of foreign languages pedagogical training purpose orientation purposefulness purpose formation |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Яблонська Т. М. Рольова перспектива як цільова спрямованість педагогічної підготовки майбутного вчителя іноземних мов / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 82-93. |
Abstract: | В статье обоснована потребность в формулировке целей педагогической подготовки в новой форме, гармонизирующей в своём содержании знания, умения и качества личности. Показано, что такой формой цели является ролевая перспектива. У статті обґрунтовано необхідність формулювання цілей педагогічної підготовки в новій формі, яка гармонізує в своєму змісті знання, вміння та якості особистості. Показано, що такою формою якості виступає рольова перспектива. The necessity in the formation of pedagogical training purposes in the new form, harmonizing in its contents the individuality’s knowledge, skills and qualities is grounded up in the article. The role perspective is shown to be such form of the purpose. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3181 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.