Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3158
Title: | Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх практичних психологів |
Other Titles: | Activity approach in the professional training of future school psychologists |
Authors: | Ямницький, Олександр Вадимович Yamnitsky, Olexander Vadymovych |
Keywords: | діяльність діяльнісний підхід практичний психолог принципи методологія функції activity activity approach school psychologists principles functions methodology |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ямницький О. В. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх практичних психологів / О. В. Ямницький // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 39-45. |
Abstract: | У статті розкрито проблему діяльнісного підходу у процесі підготовки майбутніх практичних психологів до фахової діяльності. Подано аналіз досліджень категорії «діяльність» різними вченими, визначено сутність діяльнісного підходу; розкрито поняття «психолог», «практичний психолог» та їхні професійні функції. The article deals with the problem of the basic principles of future school psychologists’ professional training. The author describes meanings of the phenomena ‘methodology’, ‘psychological methodology’, ‘psychologist’, ‘school psychologist’, ‘school counselor’, ‘pedagogical psychologist’ . The essence of the activity approach of future specialists – school psychologists’ training process is described in this article. The notion ‘activity’ is specified, the structure of professional activity is characterized by the author. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3158 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.