Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3158
Title: Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх практичних психологів
Other Titles: Деятельностный поход в профессиональной подготовке будущих практических психологов
Activity approach in the professional training of future school psychologists
Authors: Ямницький, Олександр Вадимович
Ямницький, Александр Вадимович
Yamnitsky, Olexander Vadymovych
Keywords: діяльність
діяльнісний підхід
практичний психолог
принципи
методологія
функції
activity
activity approach
school psychologists
principles
functions
methodology
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ямницький О. В. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх практичних психологів / О. В. Ямницький // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 39-45.
Abstract: У статті розкрито проблему діяльнісного підходу у процесі підготовки майбутніх практичних психологів до фахової діяльності. Подано аналіз досліджень категорії «діяльність» різними вченими, визначено сутність діяльнісного підходу; розкрито поняття «психолог», «практичний психолог» та їхні професійні функції. The article deals with the problem of the basic principles of future school psychologists’ professional training. The author describes meanings of the phenomena ‘methodology’, ‘psychological methodology’, ‘psychologist’, ‘school psychologist’, ‘school counselor’, ‘pedagogical psychologist’ . The essence of the activity approach of future specialists – school psychologists’ training process is described in this article. The notion ‘activity’ is specified, the structure of professional activity is characterized by the author.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3158
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf516.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.